Obserwatorzy

wtorek, 2 sierpnia 2011

turkusowy eyeliner Essence

Essence jest firmą szczególną. Ma mniej i bardziej udane kosmetyki; hity i ogromne porażki, mniejsze i większe dziwactwa, ale nadal jest jedną z najpopularniejszych 'niskopółkowych' firm.

Turkusowo-niebieskie coś na oku męczyło mnie od dawna. Prawdę mówiąc moją niebieską obsesję zapoczątkowała znaleziona przypadkowo na zimowych wyprzedażach sukienka z Zary. Skoro mamy sukienkę to wypadałoby sprawić sobie pasujące buty, co nie? Kolczyki to też niegłupi pomysł, torebka... Lakiery do paznokci! Coraz częściej kręciłam się wokół stoisk Inglota (a Inglot jest moją wielką antymiłością kosmetyczną, doceńcie więc moją desperację!) i macałam kobaltowe cienie, aż w końcu natknęłam się na informację o nowej limitowance Essence- Bondi Beach. Eyeliner w żelu sprawił, że zamęczałam panie z najbliższego Douglasa telefonami z pytaniami o dostępność tegoż, aż w końcu... :D


No dobra, skończmy to lanie wody i przejdźmy do konkretów!

Image and video hosting by TinyPic

Kolor: 03 BBC ALL NIGHT BLUE. Solidny zakręcany słoik kryje 3 g kosmetyku.

Image and video hosting by TinyPic

Pomimo, że według nazwy jest to żelowy eyeliner mamy tutaj do czynienia bardziej z... kremem? Konsystencja ta bardzo mi odpowiada- bez problemu można nałożyć niewielką ilość na pędzel.
Kosmetyk ma słaby, niedrażniący zapach- ulatnia się po aplikacji.

Image and video hosting by TinyPic

Jest on bardzo mocno napigmentowany, rewelacyjnie się rozprowadza i szybko zasycha :)


Używam go do codziennego makijażu już od jakiegoś czasu (z przerwą na szpital, kto nie mogąc przekręcić się na bok będzie bawił się w mejkapy?!), więc co jeszcze mogę o nim napisać?

- trzyma się cały dzień! nałożony rano wytrzymuje w niezmienionym stanie do wieczora (bez bazy)
- nie robi 'ksero'- byłam tym niesamowicie zaskoczona, moje powieki to trudny i drażliwy temat, a kosmetyki lubią z nich uciekać
- dwufazowy płyn do demakijażu z Sephory zmywa go bezproblemowo


Niestety jest to edycja limitowana, prawdopodobnie zakupię kolejny słoiczek na zapas.

Moja ocena: 10/10!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz